Warunki świadczenia usług serwisowych:
- Wszelkie zgłoszenia serwisowe przyjmujemy wyłącznie w formie mailowego zgłoszenia, które należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku wysyłki towaru do siedziby Jung-Serwis – kopię zgłoszenia należy wysłać wraz z urządzeniem.
- Jung-serwis podejmie się weryfikacji usterki do 14 dni roboczych od momentu otrzymania urządzenia zachowując prawo do weryfikacji usterki i stwierdzenia czy naprawa podlega gwarancji czy będzie traktowana jako serwis płatny.
- Jeśli roszczenie gwarancyjnie nie zostanie uznane, Jung-serwis prześle stosowną informację wraz z kosztorysem naprawy odpłatnej. W przypadku braku pisemnej akceptacji kosztów naprawy w terminie 7 dni od daty otrzymania kosztorysu Klient zostanie obciążony kosztami weryfikacji oraz kosztami wysyłki zwrotnej.
- Jakakolwiek komunikacja dotycząca zgłoszenia serwisowego musi odbywać się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Zgłaszający wyraża zgodę na pokrycie wszelkich kosztów naprawy, dojazdu/transportu oraz użytych części /materiałów, w przypadku, gdy roszczenia z tytułu gwarancji nie zostaną uznane.
- Po 14 dniach kalendarzowych od poinformowania zgłaszającego o gotowości do odbioru zostaną naliczone opłaty za bezumowne przechowywanie w kwocie 100 zł netto/tydzień.
- W przypadku nieodebrania urządzenia w terminie 90 dni od dnia poinformowania o gotowości do odbioru zgodnie z art. 180 K.C. i art. 60 K.C. Jung-Serwis potraktuje to jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. W związku z powyższym Zgłaszający wyraża zgodę na jego złomowanie.
- Zgłaszający oświadcza iż są mu znane stawki wysyłek kurierskich, dojazdu, oraz usług serwisowych i w pełni je akceptuje.
- Płatność na wykonaną usługę należy uregulować przed odbiorem /dostawą urządzenia. W przypadku napraw wykonywanych w siedzibie zgłaszającego formą płatności jest przelew 14 dni po wykonaniu usługi.